Pozdrowienia dla Rob79 spotkanego dzisiaj po południu na ul. Jasnogórskiej i r2r w II Alei. :wink:
Nie mogę przekręcić kluczyka w stacyjce
Zwiń
X
-
Nie mogę przekręcić kluczyka w stacyjce
Witam!
Mam pewien problem ze stacyjką, wczoraj wieczorem podjechałem pod blok i tak jak zawsze pozamykałem samochód. Dziś rano gdy włożyłem kluczyk do stacyjki okazało się, że za nic nie mogę go przekręcić ...
Kierownica nie była zablokowana ale w końcu też zacząłem ruszać i się zablokowała. W żaden sposób nie mogę przekręcić kluczyka a na siłę nie chcę żeby czasem nie złamać.
Posiadam zapasowy kluczyk i za jakiś czas podjadę znowu sprawdzić czy ten zadziała ale jeśli nie to co mogę zrobić jeszcze?
Z góry dzięki za odp
-
-
Zamieszczone przez BeeVco mogę zrobić jeszcze
ew rozebrać kolumne kierownicy(jej plastiki) i obejrzeć stacyjkę- może padł elektromagnes
poza tym -poczytać forum- jest wiele tematów o problemach ze stacyjką
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
prawdopodobnie padła stacyjka co się wiąże z jej wymianą lub naprawą ja bym osobiście jeśli masz zdolności to i tak musisz rozebrać osłonę tam gdzie stacyjka i popatrzeć czy coś nie blokuje na zew. jeśli nie to winna jest stacyjka ale wpierw sobie sprawdź sam jeśli potrafisz bo serwis ASO drogi I jeżeli już to wykręcić stacyjkę i zabrać do mistrzów od stacyjek jeśli poznań ta na głogowskiej przed górczynem jest taki zaklad
Komentarz
-
-
Marian 2, super pomysł :roll:
tylko to nie jest O1 a jest to O2 z CANem i Gatewayem i pewnie będzie siała błedami aż miło :roll:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Nie będzie żadnych błędów, bo ten układ przycisku "start-stop" tylko zastępuje styki w stacyjce, stykami przekażników, nic więcej. Trochę rozbudowany układ automatyki tylko wyręcza kierowcę w dbaniu o odpowiednie interwały czasowe. Tak naprawdę można zrobić taki układ dużo prościej, ale mniej wygodnie. Dwupozycyjny wyłącznik, "hebel" włącza/wyłacza zapłon, i przycisk do właczania rozrusznika. Ale wtedy trzeba dbać o to, aby przypadkiem nie włączyć rozrusznika w czasie pracy silnika.
Komentarz
-
Komentarz